X
How do I get paid? Learn about our new Secured Funds Program!
  View site in English, Español, or Français
The fair-trade ticketing company.
Sign Me Up!  |  Log In
 
Find An Event Create Your Event Help
 
Tehran, Smile! US Tour - Pallett Live in Portland, Sep 11, 2015 شهر من بخند
First Congregational United Church of Christ, Portland
Portland, OR
Share this event:
Get Tickets
There are no active dates for this event.



Event

Tehran, Smile! US Tour - Pallett Live in Portland, Sep 11, 2015 شهر من بخند
PLEASE NOTE THAT NO REFUND IS AVAILABLE FOR THIS SHOW!!

Pallett band has gained iconic status as one of the most influential and groundbreaking bands to emerge from Iran in recent years. The six-piece band fosters an eclectic approach to their music; a unique blend of Western instruments and Persian lyrics creating a distinct style.

In a country where creating music can be an insurmountable challenge, Pallett persists in incorporating commentary about their love of culture with hopes for a brighter future. Their 2013 debut album "Mr. Violet" broke sales records in Iran and following their world tour created a buzz bringing them to the attention of international audiences around the globe.

In spring of 2015, Pallett released its second highly anticipated album "Tehran, Smile!" (Shahr-e Man Bekhand) whose lyrics convey the voice of their generation.

Members: Dariush Azar (Double Bass & Back Vocal) Rouzbeh Esfandarmaz (Clarinet & Bass Clarinet) Kaveh Salehi (Guitar & Vocal) Mahyar Tahmasebi (Cello) Omid Nemati (Vocal).

We are set to host the Pallett Band in Portland.  It would be great to see you all in an unforgettable event in Portland.

Pallett's Story:

گروه موسیقی پالت  در سال 1389 تشکیل شد. تا آن زمان به غیر از امید نعمتی که پیش از آن تجربه خواندن در گروه را داشت، دیگر اعضای گروه به صورت مستقل به فعالیت در زمینه ی موسیقی می پرداختند. امید نعمتی (خواننده)، داریوش آذر (کنترباس و همخوان) و حسام محمدی (پرکاشن) گروهی ایجاد کردند که چندی بعد با پیوستن روزبه اسفندارمز (کلارینت) و مهیار طهماسبی (ویولونسل) تبدیل به گروهی جدی تر و حرفه ای تر شد.

در سال 1389 این دوستان قدیمی و هم گروهی های جدید با شرکت در پروژه ی مؤسسه خیریه ی محک  و همراهی با کاوه صالحی (گیتار و همخوان) رسما گروه پالت را معرفی کردند و به جمع کردن آلبوم موسیقی پرداختند.

در خرداد 1391 اولین کنسرت گروه پالت در مجموعه ی گالری محسن برگزار شد که منجر به همکاری با یک موزیسین  آلمانی به نام رابرت ون هولزن  گردید. گروه پالت در این همکاری به اجرای  قطعاتی از کنسرت های  قبلی و نیز قطعات جدیدی به آهنگسازی رابرت پرداخت.

در شهریور 1391 همزمان با ضبط آلبوم اول، گروه پالت ساخت موسیقی تئاتر روایت ناتمام یک فصل معلق به کارگردانی هومن سیدی را به عهده گرفت. قطعه نرو بمان که برای این تئاتر ساخته شد شهرت بسیاری برای گروه همراه آورد.

همچنین در آبان سال 1391 اولین کنسرت رسمی گروه پالت در برج آزادی برگزار گردید. به دنبال آن گروه قطعه ای به نام ماهی و گربه برای فیلمی به همین نام به کارگردانی شهرام مکری ساخت.

اسفند 1391 نیز اولین آلبوم رسمی گروه با نام آقای بنفش منتشر گردید.این آلبوم رکورد فروش آلبوم موسیقی در ایران را شکست.

در سال ۱۳۹۲ گروه پالت 12 سانس کنسرت در برج آزادی اجرا کرد که بلیط های این کنسرت ظرف مدت چند ساعت به اتمام رسید.

چند هفته بعد گروه پالت برای اجرای کنسرت  عازم چند شهر ایران شد. به دنبال اجراهای موفقیت آمیز در شهرهای شیراز، گرگان، زنجان و سنندج گروه پالت جهت اجرای زنده قطعات آلبوم آقای بنفش در برخی از شهر های اروپایی به میلان، پاریس، آمستردام، گوتنبرگ و استکهلم به اروپا سفر کرد.

همچنین این گروه در فستیوالی به نام صداهای تازه از ایران در شهر کلن شرکت کرد.

گروه پالت پس از بازگشت از تور اروپا در بازخوانی اثر نوستالژیک ک مثل کپل با عروسکهای فیلم شهر موشها شرکت کرد که گفتنی است فیلم مدرسه موشها به کارگردانی مرضیه برومند نیز پرفروشترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد.

یکی دیگر از موفقیتهای گروه پالت اجرای برنامه تلویزیونی در شبکه 4 بود. در این برنامه گروه پالت در حرکتی نمادین بدون ساز و با در آوردن ادای ساز زدن کار خود را اجرا کردند. نشان دادن ساز در تلویزیون ایران به دلایلی نامشخص ممنوع است.

گروه پالت در خرداد 1393 به مناسبت جام جهانی 2014 در برزیل برای تهیه یک مستند و اجرای زنده عازم برزیل شد. پس از بازگشت از برزیل گروه برای همکاری با خواننده و آهنگسازی آلمانی به نام گیزبرت در فستیوال ماینز  شهری در مجاورت فرانکفورت  به آلمان سفر کرد.

پالت در شهریور 1393 به ایران  بازگشت و به اجرای قطعاتی از آلبوم آقای بنفش در فستیوال موسیقی تهران در  عمارت مسعودیه پرداخت.این فستیوال میزبان بسیاری از اهالی مشهور موسیقی ایران متشکل از همايون شجريان، عليرضا قرباني و تهمورس و سهراب پورناظري بود.

گروه پالت در همان سال رهسپار شهرهای رشت و بندرعباس گردید که اجراهای این شهرها با استقبال زیادی مواجه شد.

در مهر ماه  1393 گروه پالت سفیر رسمی سازمان برنامه غذایی جهان(WFP) در ایران شد و نیز در فستیوالی به نام خبرهای خوب از ایران در مونیخ شرکت کرد و به همکاری با یک گروه آلمانی به نام طرب پرداخت.

از آخرین خبرهای این گروه ارسال دومین آلبوم به استودیو ابی رود لندن جهت مسترینگ است.

در این بین گروه با شرکت در  بسیاری از کنسرت های سازمانی و دانشجویی به اجرای زنده قطعاتی از آلبوم آقای بنفش و نیز چند قطعه از آلبوم جدید پرداخته است.

- See more at: http://pallettmusic.com/

Location

First Congregational United Church of Christ, Portland (View)
1126 SW Park Ave
Portland, OR 97205
United States
Map is loading...

Categories

Music > World

Minimum Age: 6
Dog Friendly: No
Non-Smoking: Yes!
Wheelchair Accessible: Yes!

Contact

Owner: American Iranian Friendship Council
On BPT Since: Sep 15, 2006
 
American Iranian Friendship Council
pallettmusic.com/


Contact us
Email
support@brownpapertickets.com
Phone
1-800-838-3006 (Temporarily Unavailable)
Resources
Developers
Help
Ticket Buyers
Track Your Order
Browse Events
Locations
Event Producers
Create an Event
Pricing
Services
Buy Pre-Printed Tickets
The Venue List
Find out about local events
Get daily or weekly email notifications of new and discounted events in your neighborhood.
Sign up for local events
Connect with us
Follow us on Facebook
Follow us on Twitter
Follow us on Instagram
Watch us on YouTube
Get to know us
Use of this service is subject to the Terms of Usage, Privacy Policy, and Cookie Policy of Brown Paper Tickets. All rights reserved. © 2000-2022 Mobile EN ES FR